pátek 27. dubna 2012

Tepovka

Na rady přátel z dailymile, jsem se začal zaobírat svojí vysokou tepovkou a něco si o tom přečetl. Při běhání s tím nic neudělám, když běhám pomalu, bolí mě pánev, když běhám rychle, mám vysoký tep. Ale na kole by to šlo, zatím jsem jezdil s tepem kolem 160 při maximálce cca 190. To je hodně. Zkusil jsem teda jet svoji oblíbenou trasu do Bílovic a zpět s tepem do 150. Trochu problém když 120 mám jen si sednu na kolo :) Ale nakonec se mi podařilo v tomto tepu v klídku trasu zvládnout, sice průměrná ryhclost jen 20km/h, ale o tu nešlo.
Druhý den jsem si dal trasu až do Adamova a šlo to líp, tělo se doláže úžasně adaptovat, celou trasu jsem jel při stejném tepu už rychlostí 23km/h a mnohem snáž se mi vracela tepovka zpátky na požadovanou hodnotu při zvolnění jízdy.
Uvidím kam se dostanu dlouhodobějším tréninkem.

Žádné komentáře:

Okomentovat