sobota 21. července 2012

Elektrika

O středy mam "dovolenou na maltě" a dělám s elektrikářem elektriku - řežu flexou a sekám kangem, elektrikář zapojuje jak o život. První den jsme stihli rozmyslet, rozkreslit a já potom skoro všechno připravit, Druhý a třetí den natahat celý vršek a mezitím jsem uklízel ať si nešlapeme po suti a dořezával co chybělo. Vždycky když vzal elektrikář (kamarád) do ruky sprej, tak jsem věděl, že něco chybí a bude další práce.
Co bylo možné jsme táhli podlahou, a pak zaházeli betonem
Nakonec jsem stihl ještě odkopat vzadu barák - v části dostatečně hluboko na drenáž a deŠťovou kanalizaci a v části jen tak hluboko aby se spravila hydroizolace a tepelná izolace. Hydroizolace je jen cca 5cm pod okraj desky. tepelná izolace byla jen nasunutá a připevněné polámanou nopovkou, mezi izolací a nopovkou bylo převážně hlína.
Od pondělí bychom měli vlítnout na spodek a přijde i kamarád vodař/odpadář/topenář.
V úterý přijede EON konečně zapojit elektriku! Zatím si půjčuju od souseda.
A mám nový dveře vchodový, plechový.
























Žádné komentáře:

Okomentovat