pondělí 23. července 2012

Elektrika II

Dnes jsme chtěli pokračovat spodkem, ale vzpomněli jsme si, že je třeba udělat ovládání rolet a zavést koax ze satelitu z jedné strany domu a koax s UTP z druhé strany domu, kde bude nejspíš wifi anténa. A byla potřeba přidat jeden vypínač po revizi paní domácí. A dne jsem se dozvěděl, že druhý posunout (takže zítra). Takže přidat vypínač, rozkreslit vedení pro motory rolet, dole rozkreslit kuchyň, rychle vyřezat a vykroužit a pak elektrikář Roman sádroval zásuvky, já mezitím vlítl na ten chybějící vršek.
A mezitím řešil z notebooku přes hotspot z iPhone emaily se stavební firmou. Bohužel v baráku mám jen Edge, 3G síť je až na ulici, ale v nejhorším si půjdu sednout na silnici i s počítačem :)
Odpoledne mi brácha přijel navařit IPU na terasu, tak aby měla přesah a nezatékalo tam, sice jen do pátku, kdy bude klempířina, ale o každá kapka se počítá, aspoň ta stěna vyschne.
Dnes měl přijít kamarád vodař, ale nějak se mu neudělalo dobře, takže zítra, ještě že tak, asi bych se zbláznil, navíc tou změnou počasí mě hrozně bolela pánev.
Tentokrát bez fotek.
Zítra má být zapojena elektrika!

Žádné komentáře:

Okomentovat