sobota 16. června 2012

Pomalý rozjezd

S dozajištěním hypotéčního úvěru (odhadce odhadl hrubou o milion méně) se nám podařilo získat HU 85% a tak ani úroky nebudou tak velký, a navíc to původně vypadal, že úvěr i přes příslib banky nebude. Dokonce si asi i necháme náš byt a budeme ho pronajímat.

Peníze jsou již v advokátní úschově, smlouva kupní podepsána a pocestuje na katastr v pondělí.
Okna jsou vybrána - www.slavona.cz (díky zkušenostem s řešením problémů, když už nějaké jsou, které jsem našel na netu) a díky pár dobrých referencí. (Okna rozeberu někdy příště).

Klíče od domu už mám a chtěl jsem před zaměřením oken dozdít jednu řadu cihel, ale nějak jsem zapomněl, že potřebuji na stavbu elektriku :) Takže požádám o připojení příští týden (snad to bude jen formalita, kaplička je u domu). A okna se zaměří bez té řady cihel a ta se odpočítá.

Musím taky zjistit jak připojit vodu (ať ji netahám v barelech).

Vodaře, topenáře, plynaře mám domluveného (kamarád), v týdnu mi zakreslí, kde mám sekat rozvody. Elektrika je částečně zasekaná, tak ji jen dosekám podle našich úprav.

Mezitím jsem si koupil vozík od Agosu (akce v Bahausu) a holínky s montérkama (Bořek Stavitel a nebo Pat a Mat :) ). Betynka říkala, že mi to v nich sluší. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat