středa 20. června 2012

Elektrika, tažné

Dnes mi došel rozvaděč (nový, aukro, 2400Kč) a byl jsem na stavbě s elektrikářem omrknout situaci. Kaplička se musí předrátovat, je po staru 4 drátama a to se prej už nedělá, rozvaděč mi zapojí, kabel objednal cestou.
Ono toho cestování bylo víc, auto zavezla M. na namontování tažnýho, takže jsme jel přes Brno ze Slatiny do České vlakem (přestup v Králově poli), zpět potom s elektrikářem do Krpole a odtama vlakem do Heršpic pro auto.
Ale je paráda takhle vystoupit v České z vlaku - je tam klid jak na vesnici a přitom o jen jednu zónu IDS dál od Brna.
Zítra jedu na stavbu s jednou stavební firmou co jsem našel na nejremeslnici.cz, aby mi nacenili subdodávky. Jako první si asi nechám udělat stavební připravenost na HS portál.
Dál mě čeká nejspíš o víkendu montáž plotu se sousedem a potom už snad bude elektrika a kamarád mi svaří dočasné stavební dveře (ten papundekl a řetěz je naprd).




Žádné komentáře:

Okomentovat