neděle 6. listopadu 2011

Mise splněna - 10km v pohodě

Dnes jsem si splnil svůj mezicíl na cestě k maratónu. Uběhl jsem 10km (vlastně 11) a jsem v pohodě - třísla i pánev. Recept jednoduchý, běhat rychleji a silově.
Nejdřív jsem si chtěl dát jen intervaly - 4x rychlý kolo proložený kolem pomalým, pak jsem už nemohl tak jsem se začal vyklusávat a skončilo to tím, že jsem se zahřál a nechtělo se mi přestat. Při pohledu na hodinky jsem zjsitil, že bežím tempem při kterým dám 10km do hodiny. Snažil jsem se ověřit moji teorii a šlapal do toho silově. Desítku jsem proběhl jako nic (normálně mě zařínají třísla tahat už při 7km), řek jsem si že zkusím jestli to není náhoda dal ještě 1km navíc.
Potom už jsem měl strach, že mě zase navečer zamknou na hřišti. Navíc kdybch jel nakrev do konce, tak nezjsitím, zda budu v pohodě nebo ne.
Teď postupně zkusím zjsitit, jaký mám při silovým běhu limit a uběhnout půlmaraton (na pohodu, jak jinak).

Žádné komentáře:

Okomentovat