neděle 28. října 2012

Terasa

Terasa je taková má noční můra. Na terase chce mít  manželka investora trávu, museli jsme kvůli tomu přizdít okna, aby se tam vešla. Taky jsme se rozhodli, že uděláme atiky, aby hlína neutíkala. Od vystavění atik, při dešti do domu nejdřív teklo hodně, po spravení hydroizolace již méně. Dalším problémem bylo vystavění zídky, která nás měla oddělovat od souseda, aby šla navařit hydroizolace. Pak udělali zateplení na naší straně a hydroizolaci prý chytnou na moji fasádu bez navařování pomocí samolepicích fólií. Když jsem se ptal proč to nejde na straně u souseda stejně, tak mi to nikdo nevysvětlil. Takže zídku zbourat.

Pak jsem chtěl po stavební firmě aby mi celou atiku zateplili ze všech stran, po dlouhých diskuzích se stavbyvedoucím, který to považoval za zbytečné, jsem donutil stavební firmu udělat a spočítat projekt, aby bylo zajištěno, že nebude promrzat přes atiku střecha a dole plesnivět roh místnosti.

Bohužel mi teď před ochlazením stavební firma nestihla udělat skladbu terasy po horní fólii. Tak jsem zvědavý, kdy se to stihne. Aspoň stihli srovnat terasu do roviny a nechat nařezat spádové klíny.

srovnaná terasa. ještě nezateplené atiky a zbouraná zídka k sousedům

tady je vidět jak při dešti zatéká z terasy pod zateplení a po okně to naštěstí teče ven

Žádné komentáře:

Okomentovat