neděle 28. října 2012

Slavona problémy - pokračování

Tak jsem se nas.al na Slavono, protože jak jsem psal, se mi nevejdou pod okna parapety. Jejich obchodník mi tvrdil, že jsme špatně dozdili otvory - dohoda byla dozdít 15cm. Já to po stavební firmě měřil a bylo to v pořádku, jak to ale dokázat, když už je to zaomítnuté? Nakonec jsem našel místo, kde šlo změřit přes horní cihlu dírou směrem k původní spodní cihle, její tloušťku. Nebylo to ani 15cm, dokonce jen 14.5cm. Takže naklusal už podruhé technik ze Slavony, že si to přeměří. Díře nevěřil a osekal kousek omítky, s tím že ji pak opraví. Samozřejmě jsme měl pravdu a technik se jen chytal za hlavu, že netuší, jak mohl 3 okna laserem špatně změřit - všude se spletl o 3cm.
Takže nakonec slíbil, že to přijede osekat. Chudáka zdrcenýho mi bylo docela líto.

Ha změřeno, bohužel metr je tam doteď, nejde vytáhnout :)

Žádné komentáře:

Okomentovat