středa 19. září 2012

Okna Slavona - dokončení

Včera navečer jsem zajel přebrat namontovaná okna, protože jsem věděl, že jsou kluci šikovní, nechal jsme je tam celý den samotné a nepletl jsem se pod nohama.

Musel jsem sehnat vložku (chtěl jsem stavební, ale rozměr 45/75 v Globusu nemají) tak jsme koupil aspoň 45/55 a zbrousil klíče, kterýma se dá aspoň v otvoru otáčet (není tam krycí olivka). Finální vložka s bezpečnostní třídou 4 tam přijde až po nastěhování.

Přebírání proběhlo už za tmy, což jsem dal jako připomímnku do protokolu a našly se vícemnéně jen drobnosti.

Z célé akce okna mám dobrý pocit, až na zaměřovače, balkónové sestavy (vše na terase, kvůli němu nemají místo na parapet, Slavona má na parapety hezký funkční detail, takovou drážku v spodní hraně okna, která je v tomto případě na nic. Stejně tak si špatně změřil šikmost stavebního otvoru v dětském pokoji a o tom jak "dobře" zaměřil HS Portál jsem už psal včera.

Žádné komentáře:

Okomentovat