neděle 15. července 2012

Voda, rozvody, kango, flexa

V sobotu jsem douzavřel zadek domu a pak mi kamarád napojil vodu, zatím provizorně, ale aby byla na stavbě (450Kč za matroš). Potom jsem s bráchou velkou flexou 230kou (koupil jsem za 1500Kč s pětiletou zárukou v Globusu) vyřezal odpady a vodu a kangem dosekal, jeli jsme jak fretky, i jeden vrták jsme ulomili (kango za 1500 z Lidlu, seká dobře, ale je jasný, že ty vrtáky nebudou žádná kvalita). Novej vrták (teda spíš sekáč) za 290 Kč.¨
Dnes jsem se chystal kopat vodu, abych ji zaizoloval, ale velice brzo jsem zjsitil, že padá dolů a tak jsem odkopal jen kousek, dal tam perimetr a zasypal, tak už nemám konečně před domem past na mamuty. V mezičase se stavili kamarádi, kteří bydlí nedaleko našeho domku.
Jinak včera jsem došel domů v osm večer, lehl a spal do desíti do rána. Odpoledne ještě další tři hodiny. Nějak mě ta fyzická práce zmáhá. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat