pondělí 9. července 2012

Drenáž a jiné práce výkopové

Ve čtvrtek a pátek byl svátek a tak jsem v pátek zajel s kamošem vodařem na barák, že mi ukáže, kde kam zakopat rozvody. 

Čtvrtek: Zjistili jsme, že spodní koupelna musí být kvůli odpadu zrcadlově obrácena, neboť by hovna netekla :) S bratrem jsme půjčili ráno elektrocenrálu, že to rovnou vyřežeme, ale nakonec jsme to odložili, protože, ještě nebylo úplně jasné, jaké chce mít Martina v horní koupelně umyvadlo a pár drobností. Chceme to nařezat zaráz, protože bordelu z toho bude požehnaně. Podle bratra tak na půl dne.

Pátek: rozhodl jsem se, že využiju prostoj a vepředu udělám drenáž u zdi, lepší tlakové vodě předcházet, než se ji bránit, o kvalitě hydroizolací stavby nemám iluze. Během pátku se mi to podařilo celé odkopat.

Sobota: zajel jsme nakoupit koleno, drenáž a butyl tmel do vodoinstalo Neuman (kamarád vodař poradil, mají tam drenážní trubky za třetinu baumarktových cen). Potom do Brněnských Ivanovic pro štěrk (Recyklace Procházka). Mají snad jediní v sobotu. Nevýhoda je, že si štěrk musíte z bezpečnostních důvodů naložit na vozík sami. Martina odjela cosi zařizovat, nechala mi tam vozík se štěrkem a já se pustil do hledání kolínka a napojení T-kusu a po úspěšném najití i napojení drenáže. Zbývalo zasypat štěrk. mezitím přijela Martina i s dětma a protože se ji nechtělo čekat, tak vzala lopatu a v sukni mi pomáhala :)

Neděle: dnes jsem měl opravu problém vstát z postele ale pak mi to nedalo a jel jsem tam zase. Odházel jsem hromadu hlíny zpod okna o asi dva metry dál před garáž a dal se do hledání rozvodů. potřeboval jsem zjistit, jestli je voda v nezámrzné hloubce a jestli vede skrz základy ze zahrad dešťová kanalizace. Našel jsem nejdřív jen jednu trubku, tak jsem se dal do odhazování štěrku od svodu dešťovky, o kterém jsem věděl ze včerejška že se zatáčí a nejde skrz, protože jsem si uvědomil, že je to DN125 a hlavní svod má být DN150, tak jsem se chtěl podívat jestli o kus dál není koleno. Nebylo. Tož jsem se pustil do přemýšlení a následné odkopání ještě kousku vedle původně nalezeného svodu. A druhá trubka tam byla, jen kousek vedle. tak mi zbývá najít ji ještě v zahradě, kde by měla někde ústit.

Pokud se budete chtít pomstít budoucím generacím, tak naházejte do výkopu červeno bílé pytle od porothermu, vypadá to jako trasírka a dokonale to zmate při výkopech.



Žádné komentáře:

Okomentovat