středa 11. července 2012

Dešťová kanalizace objevena

Dnes mi volal pán z firmy co nám prodala hrubou, že je na stavbě a že mi našel tu kanalizaci. Včera jsem mu volal, že tam není. Docela překvapil, protože jednak neví, že to máme oplocené a tak měl štěstí, že se dělalo u sousedů a mohl dovnitř. Také jsem myslel, že na mé stesky, že umístění kanalizace neodpovídá revizím a voda není v nezámrzné hloubce "hodí kakáč". Na ten kousek co jsem odkopal vodu vedoucí do domu a je v hlobce jen 80cm si mám dát kousek polystyrenu prej. :) Vtipálek.
Ale opravdu označil místo kde ze země koukal klacíček a ono to bylo bednění bránící zakopanou kanalizaci. Tak jsem to odkopal. A od ní základy tak do půlky, abych spravil zateplení soklu a nopovku. A pak jsem už padal na hubu. Ještě tu fyzickou činnost moc nedávám :)
Ke kanalizaci dovedu svody a drenáž.

Žádné komentáře:

Okomentovat